Intervju

Sitter i soffan äter kola snören och kollar House i mina nya converse. Måste ju ha dem lite på mig innan jag ger mig ut så jag inte får skav. De blir ingen människa lycklig av! Varit ute på Landvetter och träffat mina kanske nya chefer för en intervju. Det gick bra tycker jag och jag åkte därifrån i ett lyckorus. De skulle höra av sig redan i början av nästa vecka och säga om jag fick jobbet+praktiken hos dem. När det gäller jobbet ska jag såfall jobba i bokningen eller receptionen på Kneippbyn och börjar redan i mitten av maj som också ska kombineras med min praktik då jag är runt i olika delar av företaget för att få en större inblick i verksamheten. Känns som detta kan bli super!

Imon är det fredag och då åker jag till Jönköping för att ha en hel helg med Emelie. Det ska bli mycke trevligt! hur planerna lider får vi se, inget bokat, men troligtvis en utgång på lördag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback