Jönköping

Nu sitter jag hemma hos Emelie. Flaskan med rödvin har korkats upp och snart ska vi börja med matlagningen. Vi ska göra pizza med en massa smarrigt på som parmaskinka & pesto. Kvällen blir i lugnets tecken hemma hos Emelie. Kolla tv och snacka massa skit. Känns som de va alldeles förlänge sen vi hade en sån kväll bara vi två.
Va uppe en sväng på A6 innan...hittade en skysst jacka på H&M. En grå med trekvartsärm. Precis vad jag behöver! Imon ska vi nog ner på stan o strosa och på kvällen väntas det festligheter. Saknar Jönköping nåt otroligt mycke, önskar att jag bodde här nu. Tur att Borås ligger nära o bra, med endast 45 min bilfärd.

Dags att börja med maten nu!

Puss o hej, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback