Känsloladdat

Vilken kväll...jag har TRÄNAT!! Sådär ja, då va jag äntligen igång. Sprang några km yppe vid kypegården. Känns riktigt skönt i kroppen såhär efteråt, avslutade med ett litet styrke pass ute i hallen. Mycke skönare än att gå på gymmet!
Kollade på semester svenskar ihop om att se Sara och visst dök hon upp i rutan. Det blev väldigt känsloladdat och tårarna började rinna av lycka och av saknad.
Snart är de helg och då ska jag åka "hem" till Jönköping och träffa Emelie och ha en toppen helg tillsammans! Imon ska jag ut till Landvetter och träffa de ansvariga för jobbet jag sökt på Gotland. Ska bli spännande! Lite nervös är jag allt men då lyckas man alltid bäst...känns som man är ganska van vid att presentera sig själv vid de här laget.

Bjuder på några gamla bilder från Cypern 2005 där jag va med mina underbara tjejer:


Emelie & Sara


Middag första kvällen. Sara, jag, Emelie & Camilla.

Vilken kul resa vi hade, de va tider de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback