Min lägenhet

Välkomna hem till mig!
Det krävs väl planering när man ska flytta in i en liten etta på 20 kvm när man tidigare bott på 50 och haft väl med utrymme. Många av mina möbler och saker står förvarande hemma hos mina föräldrar nu. Lever nu i ett väldigt kompakt boende, men alldeles perfekt för en student som mig. Måste dock erkänna att jag klättrar på väggarna emellan åt. Tänker nu bjuda på några bilder av mitt nya placer till er mina vänner:


Hallen. (har en stor garderob utanför lhg där jag förvarar alla kläder o dyligt)


Insyn från hallen


Min kokvrå avdelning som hänger ihop med resten av rummet.


Min plugghörna






Litet avlasningsrum för köksprylar


Sovhörnan



Nyrenoverat i somras, men huset är gammalt och han som fixade har behållt en del av den gamla charmen. de gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback