Miss it more than I tought

Nu är jag hemma. De känns så konstigt, stor kontrast...en stunden vara i Sälen några timmar senare hemma. Ska försöka styra upp mitt liv lite. Förvirrad. Jag vill tillbaka till Sälen.
Vet ni vad...jag fick en lapp på min kudde igår...va en kille som går på scott som hade lagt den där. Sött av honom, synd bara att jag inte är intresserad. De skulle bo i stugan efter mig o hade lämnat sina grejer där o sov över en natt innan de skulle vidare...så fick jag en lapp. Inte var dag man får de!
Igår av slutade jag min trip i Sälen me Freddan...vi rökte en vattenpipa och tog en öl...sen va de bara upp o pack imorse och ge sig av. Bilen startade dock inte från början... -28 grader vid 11-tiden de gillade inte min kärra riktigt som tur va hade jag en snäll granne som hjälpte mig att få igång den. Så tacksam för hjälpen, de va en snäll turist som precis skulle ge sig ut i backen.
Ska kolla på junior hockey VM finalen nu i natt! Får nog vila lite innan...trött efter resan!

Over and out!

[Imon ska de shoppas.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback