More feelings

Varför ska de vara så svårt att säga vad man känner!? jo för att man är rädd för att såra "någon". Jag är ta me fan inte bättre än Mr A va...inte när man tänker efter. Nu när jag vet, ja då tar jag avstånd istället och stänger av helt och lossas som han aldrig fanns. Kanske borde berätta de också, men känns ju aldrig rätt o göra de. Speciellt nu när vi inte sets på länge o nu när jag väl insett fakta. Jag måste helt enkelt ha en karl av min typ som är som mig på sätt och vis. Mr N han kan förstå mig, men han är inte som mig på de plan jag vill. Så  tyvärr... Everythings comes to an end.

Just nu tänker jag bara på att jag ska ha jefligt skoj med mina vänner och ha massor med tid för dem. Speciellt mina underbara töser i Jönköping! Ska även försöka spara ihop så jag kan göra en visit i Sthlm o kanske hälsa på Marlene i Nyköping. Ser framåt mot sommaren då jag hoppas att jag bor på Gotland...kan bli hela 3 månader där. *Hoppas hoppas* De skulle ringa mig från Kneippbyn nästa vecka!


Högklint (utanför Visby) i somras. Sophie med PH som ligger på klippan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback