No rest, just stress

Dagen har tillbringast i skolan...såklart fick vi ytterligare ett arbete och de ska vara klart redan på fredag, Hinner inte ens lämna in de vi håller på med förrän ett nytt kommer. No rest, just stress! Jag o Malin ska göra de ihop så vi ska försöka fixa de under morgon dagen. Hade dugga idag också...gick säkert hyffsat för att inte pluggat alls. Hoppas bara jag får G, då är jag nöjd. Fick resultatet från Marknadsförings tentan...jag fick G. Så lycklig!

Har varit hos Malin i eftermiddag, spanat in hennes nya student rum. Druckit rabarber te och ätit wienerbröd. Va tvungen o ta en tur till Maxi för kylen va helt tom. Så nu i kväll ska jag göra en libanesisk sallad på kall sås till med mynta i. Yummi! Kolla på nån film!

Imon ska jag o Madde kanske ut o åka pulka! Fasiken va skoj!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback