Nya rutiner

De va länge sen sängen va så skön som igår, inte lagt mig så tidigt på länge...22.20. Dags för att ändra om lite dåliga vanor i mitt liv nu, mindre sena kvällar och lägg dag mycke tidigare. Känner att det är ett måste så man verkligen orkar med de långa dagarna i skolan.
Mr N va på besök igår och de kändes bra, känns som vi rett upp lite, eller rättare sagt att båda har mer förståelse för läget. Det blir vad det blir...Jag vill va singel och göra det jag vill! Känner att jag är i en fas i livet då jag ska tänka på mig själv...göra saker...som o åka till Gotland i sommar (om de nu blir så, men vill jag något tillräckligt mycke blir de så också). De är nu jag är ung och nu jag kan hitta på saker. Snart är man äldre och satsar mer på att få ett fast bra jobb och en fin lya och en bra karl såklart! men jag har ingen brådska. Jag längtar liksom inte dit ännu...de där livet har jag nästan redan levt lite.
På tal om karlar...vilken fräsh jag såg i lördags på X&Y...lite rock sådär...lite lagom...tatuerad arm...men attans han hade flickvän. Sicken osis!

Nu är de vila som gäller & kolla klart på Sophie Scholl filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback