Snart dags att lämna mitt underbara Sälen


Fyrverkerier vid Gustavsbacken

Efterfest i 35:an över efter tolvslaget (Bilder lånade av Emelie Eriksson)

Vistelsen i Sälen börjar närma sig sitt slut. Jobbar hela min sista dag, först på Gästservice på Gustav och sen med stugutlämning på Högis. Nyår firandet av toppen. Va hos Emma o tjejerna och hade tjejmiddag, sne blev de lite fest i "Bunkern" och tolvslaget vid Gustavbacken. Lite efterfest på gamla sen led kvällen mot sitt slut. Mycke lyckad och trevligt firande.
I fredags körde jag en hel dag me Felipe & Emil. Va ute och åkte i Lindvallen och kvällen blev de utgång på HC. Trevligt att träffa gamla vänner. Igår när jag låg bakis i stugan och sov på morgonen, väcktes jag av att de knackade på dörren. De va en kille som skulle flytta in där...några timmar senare när jag låg i soffan kom ytterligare en grabba och ställde in sina väskor...så nu är stugan på Gubbis full. Tycker de varit skönt att bott själv där ute. Men de va skyssta grabbar...de va snälla och lagade hamburgare till mig igår kväll...sånt uppskattas. Tittade på två filmer me Freddan igår kväll...de va mys.
Nu måste jag ut o jobba!

Puss o kram från ett kallt & snöigt Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback