Virrig


Nyår: Frida, Karin. Emma & Ida


Hemma i Borås. Trodde jag börja plugget på torsdag...vilket inte va fallet! Kom på de när Anna o Sandra börja fråga varför jag inte börja imon, när vi va o lunch i Jönnet. Så jag va tvungen o messa Malin o fråga. Vi börjar imon, vilket betyder att jag också har dugga imon. Fan fan fan! Hela min planering sprack! Så satta mig i bilen o drog till Borås på momangen efter att bara umgåts en lite stund. Va en sväng på A6 o shoppade lite. Conversen fanns dcok inte i min storlek. *suck*
Nu har jag packat upp en del och ska inta pluggandet. Inte alls motiverad. De får gå som de går helt enkelt! Saknar Sälen, fattar inet vad jag gör i Borås egentligen när man kan va i Sälen. Kul jobb, massa vänner, skidåkning, fest o annat skoj...men men. Jag tror de här blir super i Borås...får tänka på framtiden. Utbildningen känns absolut helt rätt så! Får satsa på att åka till Gotland eller nåt annat skoj i sommar o jobba!
Saknar Mr H. Trodde faktiskt inte de...men han är som jag vill att en kille ska vara. Spontan och en äventyrare som kan stå på egna ben och vågar göra det som känns rätt på egen hand utan att vara beroende av alla andra. Har kommit fram till en hel del när jag va i Sälen när de gäller känslor och den biten och jag vet vad som måste göras. Är bra att få distans till livet hemma ibland. Nu vet jag bättre!

Dags att ta tag i allt viktigt nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback