Burmeister

Igår hade vi lite förfest hemma hos oss. De va en hyffsat lugn tillställning med goa vänner. Vi drog vidare till Burmeister på kvällen och kollade på Snook. Eller kollade och kollade på snook, jag missade hela spelningen för jag hade så trevligt på uteserveringen. Carljan va i farten och Sara Biderman höll sig framme för att hamna på samma bild som den gamla mannen. Det va ju som sagt meningen att kvällen skulle bli lugn, men slutade med efterfest med några trevliga karlar hemma och vi kom inte i säng förrän vid 5 på morgonen. Sen va de bara att bita i det sura äpplet och åka till jobbet vid 9. Nu kom jag precis hem från jobbet och jag är helt slut, men jag har klarat dagen galant och haft de riktigt kul på med många nöjda gäster.

Nu ska jag bänka mig vid tvn. Har Fixat lite varmamackor till min kära kombo tills hon kommer hem från jobbet. Lär bli sängen tidigt för imon ska jag upp och jobba vid 6.


Carro, Axel & Ullis

Kön till Bur. Jag & Ullis. Bara ben de är sommar de!

Sara Biderman & Carljan på Burmeister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback