Ingen show för mig

Gutten tag meine freunde!
Sitter hemma efter en lång dag på jobbet. Regnat en hel del så luftfuktigheten va på max, men tur vi har ac inne i receptionen. Lite besviken att jag sitter hemma för resten av Kneippbyn folket är och kollar på show med god mat och annat skoj på restaurangen på Kneippbyn. Jag får helt enkelt gå dit en annan kväll, men i kväll va de personalkväll så hade varit lite extra kul att vara med.
Imon ska jag upp vid 6 för att åka till jobbet, mindre kul att börja så tidigt när man jobbat kvälls pass. Men det kanske är dags för mig att börja gå upp lite tidigare på morgonen. Sovit till 10 om dagarna. Jobbar bara imon sen är jag ledig fre-lör efter de ska jag jobba my ass off. Kanske ska ut till Fide på fredag till en pub med personalen eller om jag ska me ut me Gaby o fira hennes sysyter.

Nu blir ostbågar och mys i soffan! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback