Jobb jobb jobb

...ja de är vad mitt liv präglas av för tillfället. Gör min sista vecka på Kneippbyn sen ska jag av ledig en vecka innan plugget drar igång. Inte varit ute påp nåt stohej de senaste eftersom jag bara jobbat.
I natt anlände Pappa & Marie till ön. Ska ner och hälsa på dem på torsdag kväll och stanna en dag nere i sommar stugan i Holmhällar. Ska bli skönt att komma iväg lite. Nästa fredag flyttar jag över till fastlandet igen. Ska ta en kort visit i Järnforsen innan jag intar Borås. Känns inte alls kul att åka hem nu...alla andra kommer ju va kvar några veckor till plus att jag kommer missa den stora personalfesten. *suck*
Ska åka upp till Nyköping när jag kommer hem och hälsa på Marlene. Vi ska ha en tjejträff...det ska bli riktigt kul.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback