Klippning + Visby beach club

Mulet & grått utanför fönstret. Jag sitter inne och spanar efter bilder på snygga frisyrer. Ska nämligen iäg och klippa mig i e.m. Bitter över att år tv inte funkar, eller den funkar men det har varit strömavbrott i natt och i har ingen dosa till digitalboxen. Måste nämligen göra grundintsällningarna igen och de går inte göra utan en dosa. Försökt få tag på de i hyr av, men inget svar. Det är ju ett sånt typiskt ligga-hemma-kolla-på-tv-väder.
I kväll ska jag, Carro & Gaby på invigningen a isby beach club. En Vip-fest, där det bjuds på dricka & tilltugg och en spelning med E.M.D. Så det nalkas fest i kväll.

Igår hade jag & Carro en mysig kväll. Efter jobbet gick i ner till hamnen och käkade.Sen mötte vi Evelina & hennes vän så i gick till Rosengården och snackade över ett glas vin.
Det a uppdateringen för denna gång, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback