Nelly fest

Igår va jag ledig. Gick på stan med Linnéa och letade present till hennes syrra som fyller år. Det blev sen en picknick i Almedalen, besök på Acne-outlet (utan några fynd) och sen en tur ner till kallis. Där festade de "ytliga" stocholmarna loss och vi satt och glassade i solen. På kvällen träffade jag Gaby+ hennes syrra & Millan för ett glas på G:a Masters. Dock fick jag avböja redan klockan 23 eftersom jag skulle öppna receptionen idag.
Imon kör jag nattpass så jag ska passa på att glassa i solen hela dagen imon. I kväll kör Nelly.com en fest på Visby beach club, där de ska visa skokollektionen och så bjuds det på lite käk och dryck. Trevligt trevligt!


Jag på bryggan utanför Kallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback