Slut körd

Hur ska man lyckas hålla humöret uppe och va trevlig och på topp mot alla gäster när vi sliter häcken av oss. Finns knappt tid till att ta ut sin lunch. Finns näst intill ingen chans att ladda om mellan arbetspassen. Både jag och mina kollegor är trötta och behöver uppladdning. Få vara sociala mot varandra och tänka på nåt annat än jobb. Tänk att bara få va ledig två dagar i sträck, vilken dröm. Nu kör jag 7 dagar i sträck samman lagt sen ledig en och jobbar på igen. Nej jag ska inte klaga, jag är så glad att jag har ett så bra jobb och sköna kollegor. Kneippbyn är ett toppen ställe att va på! Önskar bara att vi hade lite mer tid att umgås och lära känna varandra. Säsongen lider mot sitt slut och jag har bara 3 1/2 vecka kvar på ön. Känns ofattbart, tiden går så fort och jag vill va här jämt. Älskar verkligen livet på gotland. Kanske blir de att flytta hit och plugga nästa höst. Är allt lite sugen om inget dröm jobb dyker upp. Nu ska jag läsa lite varva ner. Va 10 timmar på jobbet idag och imon blir de 11. Saknar mina töser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback