Sömnbrist

Det va länge sen jag va så trött som jag va i natt vid 3 snåret när jag kom hem från jobbet. Jobbade 6.45 till 16 igår på dagen. Grejen va den att min kombo Carro drog hem massa snubbar som skulle sova här och de daltade in klockan 4 på natten. Det är inte okey när jag ska upp vid 5.45 för att jobba. Det ledde till att jag endast fick 4 timmars sömn, Så hela dagen va jag super trött. Vid lunch tid fick vi reda på kollisionen mellan MS Gotland & Gotlandia, vilket medförde en del kaos på jobbet. Färjor blev inställda och många senare lagda, det ledde till att jag fick hoppa in och jobba mellan 23.30-02.30. Jag är glad att det gick så väl som det gick coh att inte fler passagerare kom till skada.
Sov till 11.20 idag, vilket inte händer ofta, men efter allt jobb och oregelbundna tider så va jag helt slut och beövde väl ligga i sängen länge idag. Denna fredag är jag ledig och givetvis är det mulet. Får bli att läsa lite bok, va lite huslig och kanske bio i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback