TV-lös

Denna lördag kväll känns som vilken mitt-i-veckan-kväll som helst. Känner ingen skillnad på dagarna längre när man jobbar jag gör och man kan gå ut och det är livat på stan vilken dag i veckan som helst. Nu är är mitt mål att jag ska köra en helt lugn vecka och bara jobb och försöka få lite rutiner, laga mat, sova normala tider...

Jag är så lack, tv:n funkar inte...eller jo men inte digitalboxen, så helt utan tv. Har varit de nu hela veckan och nu känner jag en stor saknad efter att lägga mig i soffan efter jobbet och slö kolla på massa oväsentliga program. Framför allt att slänga på nyhetsmorgon när jag vaknar och ska äta frkost. Snart plöjt igenom alla filmer på datorn...i kväll blev de Arn. Anledningen till att de inte funkar är att vi inte har nån dosa till boxern och åskan slog ute den och grundintsällningarna måste göras om vilket inte går om man inte har dosan. Ringt och tjatat på hyresvärden så hoppas de blir fixat omgående.

Imon ska jag jobba igen, hoppas snart att en extremt jobbig gäst ska åka hem. En såndär som inte kan se nåt från nån annans perspektiv. Jag kan knappt hålla mig för skratt när hon kommer in längre, men man står där och försöker va trelig och göra sitt yttersta för att få henne att förstå.

Nu ska jag läsa lite godnatt bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback