Visby by night

Igår hade jag en trevlig käll med Gaby. Vi va ute vid Visby beach club och spana in Nelly festen. De va mycke trevligt. Satt och pimplade lite rosé till den vackra solnedgången. Vi träffade ett gäng Falun killar som va "normala"....är ju sthlms veckan här nu. Vi åkte vidare till Burmeister och hör och häpna i en vit limmo. Första gången jag åker sånt fin åk till krogen. Men det fanns inga taxibilar att få tag på. Kvällen va trevlig och i love Visby by night. Nu ska jag snart åka iväg och jobba. Imon natt kommer Yvette och hennes karl till ön och som tur är så är jag ledig så vi faktiskt kan hinna med att umgås. Ska bli kul det! Hoppas på att de blir några dagar på stranden nästa vecka.


Gaby, Tomas & Jag vid Visby beach club. Bakom skådar nu bryggan där jag tog ett av de första doppen i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback