Drar söder ut

Mysigt att vara på ön! I onsdags va vi nere på O´learys och kollade på fotbollen, hamnade sen på G:a Masters och tog ett glas rosé. Jag & CArro gick hem runt midnatt medan resten av tjejerna satsade på utgång och fest natten lång. Vaknade på morgonen runt 6-tiden av ett en kompis staplade in som vi lånat ut soffan till. Hon mådde inget vidare och jag & Carro fick ett kul städ uppdrag på toan under morgonen. Ja ni fattar säkert. Igår va de jobb...sen hade jag & Carro (tjejen som jag bor med) en mysig kväll. Åt tacos, sen blev de glass vid hamnen och efter de en promanad runt muren.
I kväll ska jag åka och hälsa på farmor & farfar i sommarstugan nere i Holmhällar, längst ner på södra delen av ön. Det får definitivt bli en lugn helg för mig. På söndag börjar jag dessutom att jobba redan vi 5.45. Det är ingen hit vill jag lova!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback