I kväll ska det firas...

Eftersom det inte blev nåt 25-års firande förra helgen (p.g.a alla midsommar aktiviteter) så ställer jag till med fest i kväll istället. Hoppas bara att jag piggnar till lite tils kvällen. Jobbade stängning igår och sne öppning idag vid 6.45. Så de va bara 6 timmars vila mellan passen. Ska vara ledig söndag-tisdag så det ska bli riktigt skönt, plus att jag ä ledig fredag och lördag. Sen ska jag jobba MYCKE, då ä jag bara ledig 1 dag i veckan i tre veckors tid. Ska dock försöka få nån vekas ledigt innan skolan börjar sen.
Händer inte speciellt mycke här just nu, men ska fösöka komma iväg på lite utflykter nu när jag är leig. Vill åka ut till
Krusmyntagården som ligger strax norr om Visby för att köpa lite god kryddor. Kanske en liten present till min söta mormor också. Hon kommer ursprugligen från Gotland så hon skulle säkert bli glad att få lite Gotländska kyddor i present när jag kommer hem. Har massa släkt hä på ön som jag aldig har träffat och som jag inte ens vet vilka de är.

Nåt annat kul som har hänt är att i onsdags innan vi skulle på Gute invigningen så satt jag och en kompis och åt pizza på Adelsgatan och då va de nån som ropade : Tjenare Soffan!!!! Och vilka stod där, jo mina gamla kollegpr från Smålandsidrotten, Tess & Peter. Va så kul att se dem för de va verkligen inte igår om man säger så!

Dags att kila ut och jobba igen!'

Pus & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback