Måndag igen...

...och åter på jobbet. Va ingen hit att börja jobba vid 5.30 igår. Körde utcheckning för alla knuttar som skulle lämna Lelle-träffen. När jag kom hem va jag så trött så jag deckade på soffan hel kvällen. Idag har jag praktik så jag ska va på vattenland i eftermiddag och spana in hur arbetet går till där. Midsommar närmare sig och vi har forfarande inga planer. Får kanske ta och styra upp något.
I fredags natt va den några idioter som sparkade in fönstret till min & Carros källar lägenhet. Jag va nere på sudret då, men Carro stackarn fick allt glas öve sig i sängen när hon sov. Glasmästaren fick rycka in på natten och täppa igen fönstret med plexiglas och imorse kom de och tog hela fönstret för att fixa de. Hoppas ingen smiter in nu i lyan när både jag & Carro ä och jobbar.

Måste kila nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback