Midsommar planer + fester

Livet på ön flyter på. Igår hade jag en mysig dag med Jossan, strosade på stan och åt middag nere vid hamnen. På kvällen mötte vi upp några andra vänner på Wallers över lite vin. Det blir mycke vin kvällar ute, farligt att bo så nära krogarna och restaurangerna. Imon är det dags för kick-off med jobbet så det lär säkert sluta med lite partaj där på kvällen. Midsommar afton ska jag fira ute i Näs, åka hö-lass och bada i badtunna, mat & massa vin därtill. Nästa vecka kommer det blir mycke vip invigningsfester-fester, gutekällaren & hamnplan. På söndag fyller jag 25 så får passa på att fira de på midsommar afton lite och nästa helg har jag tänkt att bjuda över lite vänner på middag & födelsdags fest.
Nu ska jag hem och fixa lite käk, har bjudit över Gabbi!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback