Midsommarfirandet

Misommar helgen har varit toppen. I fredags åkte vi ut till Stånga och firade hemma hos Wickström. Det blev grillning och bad i badtunna och såklart fest natten lång. Igår va jag och Gabby på inviningen av Tofta beach club, solen gassade och de va härlig stämning. Kvällen präglades av att pimpla vin, men eftersom jag skulle upp vid 6 idag för att åka till jobbet fick jag avvika rätt tidigt, men kom ändå inte i äng förrän 1, så nu står jag här på jobbet och är riktigt trött. Är också väldigt förvirrad för jag har inte jobbat i receptionen på en vecka och nu visar de sig att de örjat med ett nytt campingsystem som jag inte fått lära mig, så jag vet i sjutton inte hur de ska gå att stå här med incheckningar själv fram till lunch!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback