På väg hem från Sweden rock

Trött och sliten efter en veckas festligheter på Sweden rock sitter jag i Kalmar och väntar på att färjan ska gå över till ön. Festivalen har varit hur bra som helst, men dock med lite sämre väder. Regn, kalla vindar och lite sol emellan åt. Lyckades iår att se rätt så många konserter bl.a ZZ top, Twister sisters, Hammerfall, Pain, Babylon Bombs, Europe...
Saknar redan och festival och min Gerda. Vi har haft så kul tillsammans hela festivalen. Lite intriger har det också blivit, men nu är de lungt. Allt löser sig alltid...
Är hemma hos Wille & Jessica nu och de är så snälla så...grillat korv & lånat ut duschen till oss slitna festivalare. Nu vill jag bara hem, installera mig i nya lyan och så vidare. Imon kommer min nya kombo och flyttar över till ön. Ska bli spännande att träffa henne. Ska också dra igång och jobba imon...mindre kul. Hade verkligen behövt lite tid att återhämta mig!

Puss & på återssende
(Hoppas jag kan lägga upp lite härliga festival bilder snart)


Jag & Gerda

Jag, Sångarn & Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback