Gute invigning & stranden

Tyvärr är jag dålig på att blogga nu eftersom jag har svårt med tillgången tillnätet. Hä på ön är de fullt ös. Tillbringade både tisdagen & onsdagen vid Tofta strand. Försökte få lite bränna...eller lite röd sådan..*ler* jag som knappt kan få nån färg. Sen på onsdag kvällen blev det fest natten lång. Gute hade invigning och det började med vin & mat i kongresshallen sen blev de drinkar och dans på Gute  och Veonica Maggio spelade. De va en ritkigt lyckad kväll. Skulle gått på Hamnplans invigning igår, men efter mycke jobb och för lite sömn fick förnuftet gå i första hand så jag valde en lugn hemma kväll. Somna i soffan redan vid 21.
Imon väntas det mer fest, då ska jag ha min 25-ås fest. Har bjudit ner lite sköna vänner på snacks & vin, sen blir det utgång på de.
Nästa vecka ska jag vara ledig hela 4 dagar. Det ska bli så skönt! Hoppas att sommarvädret håller i sig så att de blir många dagar på stranden.

Kram o puss


Gaby & jag på Gute invigningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback