Fullt ös

Det är verkligen full rulle nu denna veckan. Mycke i skolan. Presentationen för nelly.com tidigare lades till torsdag så jag har fullt upp med att få iordning på presentationen. Igår hade jag och Madde en riktigt trevlig kväll. Vi körde hem innebandy matchen mellan Mullsjö-JIK på tv4 Anytime och så bakade vi pizza. Blev alldeles försent så jag kom aldrig upp till föreläsningen idag. Satt & fixade med skolarbete till 00.30 medan Madde va här och körde massa sköna gamla dängor för mig. Nu ska jag försöka fixa lite till med det, men först en lång promenad och dusch på det.
Borde också städa & fixa. Gerda kommer hit på fredag och på lördag ska vi vidare till Gbg på fest. Tenta på tisdag så jag måste se till att vara effektiv nu så jag kan ha kul i helgen!


Jag & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback