Hel helg med Gerda. American dream och festligheter


Jag & Gerda på Swedenrock

Imon kommer Gerda till Borås och på lördag ska vi till Gbg. Vi ska alltså köra en hel helg tillsammans med diverse festligheter. När Gerda ringde idag så kom hon med förslaget att vi ska blanda till American dreams på festerna, vilket kommer göra att vi får flashbacks till festival sommaren vi hade förra året med Jim Beam gänget. Ser verkligen fram emot denna helg. Ska också träffa en söt kille i Gbg på lördag, som jag bjudit in till Gerdas & Elins partaj. Det ska bli spännande. Nu ska jag inte avslöja mer om de...

Har stor städat i kväll så nu är de nästintill kliniskt rent i min lilla lya. Om nån timma kommer Madde över för att äta lite muffins och dricka te. Bloggandet lär ligga nere i helgen, men vi hörs efter de! ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback