Innebandy kväll i Gbg


Bild: JIK

Idag på föreläsningen i skolan fick jag ett sms: ska du me till Gbg och kolla på Pixbo-JIK. Jag är ju den som älskar oplanerade saker, så klart att jag sa ja. Tog bilen direkt efter skolan och plcokade upp min kompis och åkte till Gbg. Va först och laddade inför matchen med en pizza. Matchen va spännande och JIK hade pressen på sig att vinna för att lyckas hålla sig kvar i eliten (ännu inte klart om de gör de). Jik drog det starkaste strået och kammade hem vinsten. Inte kollat på innebandy sen Mullsjö kvalade sig upp i elitserien  förra våren. Saknar verkligen innebandyn, både att spela själv och att kika på matcher.

Nu är det strax lägg dags men innan dess lite gott te och mackor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback