Jkpg > Sälen, imon bär det av

Haft fullt upp hela dagen! Packat, färgat håret, handlat mat till Sälen och fixat hemma. Nu är jag helt slut och kollar på "Så ska de låta" på nätet med en bunke popcorn i knäet. Spelat MGMT hela kvällen och varit uppe i varv så nu va det dags att varva ner! Inte klar med packande ännu...bara necessären och lite sånt kvar. Mycke man ska tänka på att ta med sig. Får framför allt inte glömma mina skolböcker...annars lär jag ligga efter när jag kommer hem.
Ser framemot att träffa Carro, Bella & de gamla kollegorna imon!
Nu är jag laddad för Sälen! Bloggandet lär dock inte bli lika effektivt där, men jag kommer uppdatera! Ska ha grymt kul nu! Det är en sak som är säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback