Laddar för maffiasittningen

Telefonen har gått på högvarv denna kvällen. Alla som jag inte pratar med så ofta har ringt just denna afton plus både mamma & pappa. Så jag har inte hunnit göra så mycke sen jag slutade skolan mer än att just prata i tele. Har handlat massor med mat så kylen är fylld och tog en tur till H&M för och se om jag kunde hitta något till min utstyrsel imorgon. Ska på maffiasittning på kåren i Borås då. Det ska bli skoj som tusan. Hittade en fodral klänning med dragkedja hela vägen fram plus ett snyggt leopard mönstrat linne.
Nu närmar sig Gotland och om 2 månader bor jag där. Ska in och boka min biljett redan nu idagarna för att då får man de mycke billigare. Kanske för 400 istället för 1000. Blir ju lite dyrare eftersom jag ska ta över bilen också.

Nu ska jag städa & fixa lite för jag & Madde ska ha lite dubbel förfest i våra lyor imon e.m. Jag börjar nästan få lite vår feelings nu, känner mig så mycke piggare och gladare. Förresten snackade med Emma i Sälen innan och det ser ut som jag snart komma åka upp dit för visit. Saknar Sälen så mycke så kan inte hålla mig borta. Finns de nåt mer underbart en våren i Sälen när solen skiner och man är ute i backen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback