Mys & fest i Gbg

Nu är helgen över och jag är rejält trött. I fredags va vi på stor fest i en lokal här i Borås med massa nytt skönt folk. En fest som Gerda bjöd med mig på. I går drog jag & Gerda vidare till Gbg för att fortsätta med hennes födelsedags fest. Blev en lugn tillställning och min dejt va också på plats. Det blev också utgång och vi hamnade på Sticky. Va så långa köer på de andra ställena vi skulle gå till så vi hamnade tillslut där. Va dock lite opepp på fest denna lördag, men de va mycke trevligt! Mr C är så söt, känns lite tomt nu. *sakna*
Haft en jätte mysig eftermiddag med Elin & Gerda i Gbg idag. Vi va och fikade sen tog vi en lång promenad i Slottskogen och kollade in djuren och solen gassade. Satt högst upp i parken och spanade ut över Gbg när solen gassade. Så härligt! Nu är jag äntligen hemma och det blir definitivt sängen inom kort. Börjar få tenta ångest eftersom jag inte ööppnat boken och tentan är på tisdag. Men hoppas de går vägen. Det blir helt enkelt hårdkörning imon!


I solen i Slottskogen. Gerda,Elin & David


Gerda & Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback