Presentation för nelly.com

Idag har äntligen projketet avslutats som vi hade för Nelly. Känns nu eftert som en lättnad. Presentationen gick jätte bra och många i klassen hade riktigt bra förslag på nya varumärken och tanken bakom dem. Mitt varumärke Svess innehöll oversize tröjor då jag inspirerats av Modström, Whyred, Velour, Hope, Flippa K, Monkey, Weekday, Cheap mondad m.fl. Tryckte extra mycke på att det är viktigt att satsa på snygga detaljer för att det är de som gör hela tröjan och får den att kännas mer exklusiv.
Dock ett minus idag då min englska lärare va lite besviken på mig att jag inte presterat bättre. Jag kämpar men jag har verkligen svårt för engelskan, speciellt när man börjar tala om affärs engelska och kunna skriva. Har som sagt inget svårt att förstå när man talar. Jag ska kämpa för jag måste få ett G.


Mitt Moodboard med mitt varumärke Svess


En grupp hade sytt fina kläder till barbie dock och hade filmat en catwalk med dem. Jag är impad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback