Rapport från Sälen

Nu har jag installerat mig i Lindvallen. Jag delar boende med tre andra, Linda som jag lärde känna förra säsongen och nya nya säsongare varav den ena tjejen jag jobbade ihop med på infot vid julas. Resan upp gick smidigt och solen sken. Va så lyckokänlsa att komma tillbaka till Sälen. I lördag va jag & Emma och några andra tjejer och kollade på när HV åkte på däng av Frölunda och åt gott på Gustav grill& bar. Vi tog en lugn kväll hemma efter det och spelade sällskapsspel och delade på en flaska vin. Så mysigt!
Igår gav jag mig på de första åken i backen, men de blev få eftersom underlaget va rejält kasst. Varit mildväder och så frös de på så backen bestod mest av is. Tog en god grunch på Majkens igår och kvällen blev lugn med film hemma i stugan. Denna veckan ska jag jobba på Högis. Trivs verkligen bra att jobba där! Snart är första jobb dagen avklarad och den har gått smidigt utan några krångliga gäster o.s.v. Känns som allt man lärt sig här sitter kvar fast man varit bort ett bar tag från jobbandet här. Snön faller nu ner!


Kommentarer
Postat av: em

Hej baby. Jag kommer skana dig nu när jag är borta. Vi syns snart igen hoppas jag. All kärlek. Puss

2009-03-24 @ 07:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback