Saknar dej lite

Varför ska de vara så svårt att veta hur man ska göra och beté sig när man träffar någon man gillar. Man vill inte va för på men samtidigt får man inte va allt för tillbaka dragen heller. Är så lätt att ge vänner tips och råd i deras situationer när man ser de från ett perspektiv utifrån, men när de gäller en själv är de jätte svårt. Mr C är verkligen min typ och jag hoppas att vi kommer ses mer och höras. Fick ett sött sms igår och det är ett gott tecken. Han är verkligen någon jag vill lära känna så man får hoppas de är ömsesidigt. Jag är aldrig nån som slänger mig in i något utan vill ändå ta de lungt så man får känna efter hur de känns innan man vågar satsa. I like this guy. Sånt känner man rätt snabbt, men de kan ju också ändras när man lär känna varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback