Sälen here I come

Gjort tentan i kvalitet idag. Kändes riktigt bra, som att jag lyckades. Får väl se vad resultatet säger. Efter de åkte jag hem får att vilka...vilket resulterade i att jag somnade i två timmar. Va så trött eftersom jag somna vid 2 i natt och va uppe vid 6.45 + sen tentan. Har nu varit iväg till frisören och fått en ny frisyr. En lite annorlunda lugg som är kort på ena sidan och längre på den andra.
Min förra arbetsledare ringde innan klippningen och undrade om jag kunde upp och jobba hela nästa vecka. Kändes som beslutet va ganska enkelt. Finns ju inget mer underbart än våren i fjällen och så behöver jag få ihop lite cash till sommaren i Visby då jag får dubbla hyror o sånt. Så ringde nyss och tackade ja! Solen skiner och jag är så lycklig! Ska strax ut på en promenad till Knallelandet, men innan dess ska jag in till Madde och överraska med en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback