Sälen vistelsen blir förlängd

Efter övervägande har jag beslutat att stanna kvar några extra dagar i Sälen och jobba. Va lite kris på jobbet och jag behöver verkligen lite extra cash till sommaren. Så jag stannar i Sälen till slutet av vecka 14.
Igår hade jag en ledig dag, va hurtig och va ute i becken redan klcokan 9. Inte dåligt för att vara på en ledig dag. Jag & Emma va ute och åkte några timmar i den strålande solen, lunchade på Wärsan och dagen va helt toppen. Avslutade kvällen på Gustav grill & bar och kollade HV-Frölunda.
Knaeippbyn ringde igår och de visade sig att hela gänget är uppe i Sälen så ikväll har de bjudit med mig på Showtime (trerättersmiddag & show). Ska bli kul att träffa några av dem jag ska jobba ihop med i sommar. Dags att jobba lite igen nu!

Snöiga hälsningar från Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback