Smarrig Pizza


Nu har jag varit lite huslig och gjort en pizza. Köpte ett färdigt kit med deg, de är så smidigt. Bara öpnna burken o woila...så är degen klar på plåten. Gjorde den lite åt italiensk stuk med mozarella, soltorkade tomater, pesto, champinjoner,tomat, rödlök, parmaskinka och gröna oliver. Nu är jag mätt och belåten och borde plugga, men jag äger ingen motivaion för tillfället.
Blev nyss förfrågad om att gå på bio med en grabb, men de blir inget med de. Vill bara va hemma i kväll. Antar att jag lär krypa ner i soffan & kolla på Beck sen och lägga mig tidigt för imon är de heldag i skolan. Är ju inte alls van vid det nu när man kör projekt = mycke arbete under ansvar. Känner att jag ligger efter lite och måste få ihop min story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback