Stanna eller åka hem från Sälen?

Snön faller ner över Högfjället och det är en relativt lugn arbetsdag. I kväll ska det badas bubbel med info tjejerna  och drickas lite vin. Imon ska jag ha en ledig dag och vara ute och åka skidor och troligen avsluta åkningen med en afterski på Lindvallens wärdshus. Dagarna i Sälen börjar lida mot sitt slut, jag skulle hemskt gärna stanna kvar lite till. Jag har nu ett dilemma...har blivit erbjuden jobb här hela nästa vecka också dock är de ju att jag går i skolan mån-ons nästa vecka. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Får jag många timmar så känns det som att det är värt att stanna kvar och tjäna lite extra. Jag har faktiskt bra disiplin när jag är här. Har läst en hel del ekonomi så jag ligger nog i bra fas med den.
Måste bestämma mig inom kort...helst om nån timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback