Tillbaka i Borås, emn bara för en dag

Min trip till Gbg va helt toppen. Jag och mr C hade en super mysig kväll. Det var i sin enkelt het och vi åt lite gott och bara tog de lungt. De va precis en sån kväll jag behövde. Vi kommer säkert att ses fler gånger för från min sida känns de bra. Av erfarenhet kommer jag inte mig kasta mig in inågot utan kommer låta de ta den tid det tar. Jag flyttar som sagt till Gotland om lite mer än en månad och kommer tillbringa hela sommaren där. Men vore som sagt kul om vi kan hålla kontakten så får man se vad de kan leda till.

Idag ska det packas inför min fjällen trip på lördag. Kommer att jobba på Högfjället hela vecka 13 så lär va fullt upp, alltså ingen nöjestrip. På lördag när jag kommer upp Är de Oxbourn session i Tandådalen som vi ska åka och kolla på. Ska bli skoj! Ska också hälsa på mina gamla kollegor på Lammet & grisen och avnjuta en god middag i nästa vecka. Ska bli skönt att komma ifrån Borås lite och njuta lite i det svenska fjället och träffa alla goa vänner där. Imon åker jag till Jönnet för att besöka mina gamla kollegor och ha en kväll med Carro. Sen bär de av mot fjällen. Fullt ös i mitt liv som vanligt! Men jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback