Underbara dag

Dagen har varit toppen, dels efter de glädjande beskedet om att bilen klarade besiktningen. Sen hade vi en preparandkurs i Företagsekonomi och med en nya lärare som visade sig va en riktigt rolig rackare. Svante Uller heter han och är en man i 55 års ålder, aldrig har jag skrattat så mycke åt en lärare och berundrats över sättet att lära ut. Han fick verkligen allas uppmärksamhet och jag tror knappast nån i klassen kommer missa dessa lektioner. Önskar att de fanns fler sånna sköna lärare, men tyvärr är de väldigt få.
Träffade en kompis på stan efter skolan och tog en fika på Viskan (favvo fiket här i Borran), sen blev de tv kväll hos mig, men jag va dock inget vidare social då jag va tvungen att finslipa presentationen till imon som vi ska ha för nelly.com. Vi ska presentera nya varumärken för dom som vi har tagit fram. Nu är klockan snart 23.30 och jag måste planera vad jag ska säga...snacka om att vara ut i sista minuten.

Så nu är de tillbaka till plugget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback