Absolut Gotland

Nu är AG slut och det är tomt på Kneippbyn igen. Under helgen så har stället invaderats av 600 festande studenter. Det har varit sittningar och massa kul aktiviteter som jag jobbat med. Har nästan jobbat dygnet runt...till 2 på natten och örjar vid 7.30 på morgonen, men med några timmars vila mitt på dagen. I fredags slutade jag redan vid 21 så då blev det lite fest...eller ända fram till 4 på morgonen. Va inne i stan och träffade några vänner så va vi ute en sväng på krogen. Fattar inte hur jag orkat både jobb och sen fest...det känns att man inte är 20 år längre. Nu ska jag snart sluta för dagen och vara ledig måndag-tisdag. Ska bli riktigt skönt att få vila upp sig lite och vända tillbaka på dygnet och de normala rutinerna. På onsdag kommer mammsen på besök, oturligt nog så jobbar jag hela tiden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback