Bättre att börja jobba!

Go kväll gott folk!
All flyter på här på ön och imon jobbar jag sista dagen sen ska jag va ledig fram till den 7 juni. Åker på Swedenrock på måndag. Börjar fråga mig vad jag får ut av min LIA (Lärande i arbetet / praktik) här på Kneippbyn...inom området jag utbildar mig känns de som att jag inte får ut särskillt mycke. Det känns lite som min handläggare missuppfattat mig vad min LIA skulle innebära...Känns som allt mest går ut på att jag ska kunna så mycke som möligt med att hitta här på anläggningen. Ska dock få vara på ekonomiavdelningen imon på eftermiddagen. Det känns lite mer som det jag borde syssla med. Men trots detta så trivs jag jätte bra, hade dock hellre dragit igång att jobba och tjäna lite cash istället för att gå runt och göra saker som inte alls min praktik borde innebära. Men fått ett schema nu och ska få vara med personalchefen en dag och sen med restaurang chefen en och se hur deras arbete går till. Nog om detta...

Nu håller jag på att fixa tacos tills min kombo Jossan kommer hem från jobbet. Har mina sista dagar nu i den fina stugan ute på Kneippbyn sen flyttar jag in till innestan. Va och kikade på lägenheten igår och den va ok. Varken dålig eller toppen...nackdelen är att de är en liten etta  och vi ska bo två i den, så när man ska sova och jobbar olika tider kan de bli lite trubbel eftersom man inte kan stänga om sig. Men det kommer säkert att funka toppen iallafall.

Dags att fixa klart maten nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback