Flytt & festival

Haft en lugn och skön dag. Igår va vi ute på gallej. Hade lite förkrök hemma hos oss, ett glatt gäng på ca 15 pers. Sen hade jag & Jossan fixat så att den snälla busschaffisen körde in oss till stan med den stora Kneippbyn bussen. Där blev det en barrund och umgicks med de nya kollegorna. Kvällen avslutades med lite käk på Max. Tro de eller ej, jag gjorde inte av med en krona ute på krogen igår....Gratis skjuts hem & dit, blev bjuden på öl oc nån shot sen va jag faktiskt nöjd med alkohol intagandet. Okey maten på Max betala jag för, men annars så. Inte ofta men är ute och det blir så billigt!
Imon är det dags att börja transportera mina prylar till lägenheten inne i stan och installera mig där och på måndag tar vi båten över till fastlandet för att åka på Swedenrock. Så nu kommer bloggandet ligga nere nån vecka eller så. Kommer dock heller inte ha tillgång till internet hemma mer, men ska försöka uppdatera så gott jag kan!

Time to sleep!


Kneippbyn gänget. Maria, Jessica, Jossan, Östan & Thuna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback