Jobb byte

Ännu en underbar dag på ön. Har jobbat och fick då en förfrågan om jag ville byta jobb. Att jobba i receptionen istället för bokningen i sommar. Chefen tyckter att jag är en trevlig tjej som passar att vara ansiktet utåt för företaget. Det är kul med positiv feedback. Mig spelar de ju som sagt ingen roll om jag jobbar i bokningen eller receptionen så det blev ett ja. Kändes nästan lite skönt att slippa med att lära mig bokningsprogrammet som känns lite komplicerat, även om det skulle vara en bra erfarenhet. Receptions jobbet kommer ju även de att leda till att jag utvecklas och lär mig nya saker.

Fick lite panik innan, en av killarna jag ska åka med ner till festivalen ringde innan och sa att de måste ha min packning innan torsdag. Vilket betyder att jag måste fixa festivalpackningen i kväll. Vi ska nämligen lägga all vår packning i en husvagn eftersom vi har en så liten bil när vi åker dit. Såg även på väder prognosen att det kunde komma regn, så jag tog en snabbis ner till stan och fixade ett par nya gummistövlar (har glömt mina hemma i Borås).

Nu är jag hungrig och ska fixa lite pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback