*Lycka*

Dagen i korthet: Träffat mina sköna tjejer i Jönköping över en lunch, hälsat på mitt gamla jobb, tagit farväl av Borås & klassen, anlänt till Järnforsen och min familj, köpt Swedenrock biljett. Jag är så nöjd, det kan inte bli bättre!
Imon är det dags för att fixa lite, ska ner till macken och balansera däcken, tvätta cykeln & bilen (om vädret tillåter, det är några jefla måsar som gärna placerar sin avföring på dem) och på kvällen blir de kalas. Ska bli så skönt att va hemma över helgen och bara ta det lungt! Nästa vecka väntar ny utmaning med ny stad, nytt jobb och massa nya intryck. Så det gäller att batteriet är laddat!

Nu säger jag godnatt och bjuder på ett självportträtt jag pillat ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback