Nybakat och jag är ledig

Har njutit av nybakat bröd denna morgon som Jossan bakade i natt. Söt och bra tjej som jag delar stuga med ut på Kneippbyn nu de här två veckorna innan jag flyttar in till stan. Jag skulle lätt kunnat bo kvar här...för stugan är kanon fin och vi har de bästa utsikten över det blå havet. Idag är det dock dimmigt och regn i luften. Ska bara njuta av ledigheten idag, kanske hitta på nåt med Aron. Igår va jag också ledig...min mobil pajade och la av helt, så jag fick i lite vild panik åka och köpa en ny. Så nu är jag kontaktbar igen. Hoppade in och jobbade på Piraten kök & bar igår...extra cash är aldrig fel, men idag känner jag för att jag MÅSTE vara ledig.


Jossans goda bröd gräddas i ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback