Roadtrip på norra Gotland

Livet flyter på bra på ön! Igår va jag ledig från jobbet och då begav jag mig på en roadtrip på den norra delen av ön. Kollade in Lummelunda grottan, Jungfrun vid Lickershamn och den Blå lagunen som ligger mellan Kappelshamn och Fårösund. Idag jobbar jag och håller på att fixa in för studenterna stora arrangemang Absolkut Gotland som kommer äga rum här i helgen på Kneippbyn. I kväll ska jag på personal kick-off. Det ska bli kul att träffa lite andra som kommer hit och ska jobba i sommar. Nästa vecka får jag besök hemifrån, då kommer mamma & Kennet hit. Oturligt nog så jobbar jag hela tiden då.  I love this place!

Over and out.


Jungfrun i Lickershamn

Den blå lagunen (Kalkstensbrott i Ar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback