Snart på Gotland

Gotland närmar sig och jag har fullt upp med att styra upp allt. Mitt kux är att lära mig att packa rätt och jag verkar inte lyckas denna gången heller. Det blir ett över flöd av precis allt och jag tror jag får ta hjälp av nån kompis för att lyckas solla bort en del. På torsdag lämnar jag Borås för att ha mina sista dagar på fastlandet hemma i Järnforsen med familjen. Har bokat in en lunch med fröken Pettsson i Jönköping på torsdag, tänkte försöka få med Anna också om hon är ledig. Kommer sakna mina vänner, men ni får som sagt mer än gärna komma över och besöka mig i sommar. Har ni inte sett Gotland så är det dags att ta tillfället i akt.
Hade min sista tenta idag...i engelska. De gick väl som vanligt inget vidare eftersom de inte är mitt starka ämne. Nu har jag bara 2 dagar med föreläsningar kvar. Såååå skönt!

Nu ska jag njuta av de sista i Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback