Solen skiner i Borås

"Sommar & sol", jag precis så har jag haft de dem senaste dagarna. Har knappt varit inne något alls. Valborg firades hemma i min & Maddes trädgård med lite grillpartaj. Det va en lugn tillställning i trevligt sälllskap. Kvällen va lugn ända till jag o Madde tittade in till vår hyresvärd som hade stort partaj. Han bor en trappa neranför oss. De är väl så med människor som är lite äldre att när de väl festar, ja då gör de det rejält. Så kvällen slutade med att de blev fest in mot morgon kvisten med 40 pluss taggarr, men va trevligt det vart!
Igår började med min to-do litsa inför flytten till Visby. Det är ju faktiskt bara en vecka kvar innan jag är där nu så igår slog jag till med att stor städa. Idag ska jag tvätta och börja packa. Men först....en promenad ute i solen!


Kommentarer
Postat av: ralle

neger...

2009-05-09 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback